پیمان وفاداری و ایستادگی بر رد انتخابات نمایشی

Сохраняя твердое намерение отвергнуть фарс выборов
مايو 20, 2021
تعزية بوفاة الشيخ فوزي السايح رحمه الله
يونيو 2, 2021

پیمان وفاداری و ایستادگی بر رد انتخابات نمایشی

پیمان وفاداری و ایستادگی بر رد انتخابات نمایشی

تاریخ معاصر هرگز رژیمی را در قبال مردم کشورش، بدتر از باند اسد که بر مردم سوریه تسلط داشته و انواع تحقیر و توهین را علیه آنان اعمال کرده، به خود ندیده است. هیچ خانه از خانه های سوریه و هیچ خانواده ای سوری از قتل، بازداشت، شکنجه و یا آوارگی اجباری یکی از عزیزان، فامیل و دوستان خود در امان نمانده است. علاوه بر این، کشور به طور کلی گرفتار استبداد و فسادی شده است که سوریه آزاد و سربلند را به یک مزرعه پر از هراس و وحشت و فقر و بیکاری سیستماتیک و عمدی تبدیل کرده است.

بدبختی بزرگ در چنین نمایش مسخره ای به نام انتخابات با هدف توجیه ادامه حضور مستبد در موقعیت خود تحت پوشش مشروعیت یک انتخابات جعلی اتفاق می افتد که به هیچ وجه نمی تواند نقایص و عیوب چنین استبدادی را پنهان و یا مخفی کند. ما امضاکنندگان این بیانیه اعلام می کنیم:

یک: سوریه به عنوان یک کشور باستانی، باشکوه، متمدن و بافرهنگ و دارای ارزشهای اخلاقی چنین باند جنایتکار و سرگروه قاتل آن را رد می کند. زیرا همه شهروندان آزاد سوری –صرف نظر از مکان اقامت- چه در مناطق تحت کنترل رژیم اشغالگر اسد باشند، چه در مناطق آزاد شده در سرزمین پاک سوریه و چه در مهاجرت در سراسر جهان، همه مخالف بقای این باند و رئیس تبهکار آن هستند. ما با خدا، شهدا و انقلاب، بازداشت شدگان، همه داغ دیده ها، بیوه ها، یتیمان، آوارگان و ستم دیدگان پیمان می بندیم که نسبت به اصول انقلاب تا پیروزی و رهایی از شر آن باند وفادار بمانیم.

دو: آنچه که به اصطلاح انتخابات خوانده می شود و اسد و باندش در تلاشند بازار آن را گرم کنند، چیزی بیش از یک حلقه در زنجیره ای طولانی از ستم، فساد و استبداد نیست. تسلط خانواده اسد بر قدرت پنجاه سال پیش با کودتای نظامی آغاز شد، سپس با همه پرسی و انتخاباتی ادامه یافت که در آن، اسد رقبای خود را انتخاب و نتایج “انتخابات” را دستکاری می کرد و هیچ فرصتی برای مخالفان برای سخن در مورد جعل و تقلب در آن انتخابات که تحت یک رژیم بی رحم نظامی برگزار می شد، فراهم نبود.

سه: هدف رژیم اسد از این انتخابات مسخره، کسب مشروعیتی است که هیچ وقت به آن نایل نیامده است. تداوم حضور اسد در قدرت به معنی افزایش تحقیر، فقر و آوارگی مردم و وابستگی بیشتر به روسیه و ایران است. بنابر این، شرکت در این “نمایش” انتخاباتی به معنی شرکت در یک جنایت واقعی است که هیچ انسان آزاده یا شهروند شریفی مرتکب آن نمی شود. به جز کشورها، حکومتها و سازمانهایی که خواهان ادامه ریختن خون مردم سوریه و نابودی کشورشان توسط این رژیم جنایتکار هستند، احدی نتیجه این انتخابات را به رسمیت نخواهد شناخت.

در پایان، ما امضاکنندگان این بیانیه تمام تلاش خود را برای خنثی کردن این طرح و افشای آسیبها و خطرات ناشی از آن بر مردم و آرمانهای ملی به کار خواهیم گرفت و در عین حال، تمامی آزادگان و اهالی سوریه را برای مشارکت در این امر فرا می خوانیم.

 

آزاد و پاینده باد سوریه، سرافراز و باعزت باد مردم سوریه

پنج شنبه 20 / ممکن است / 2021

 

برای مشاهده لیست امضا کنندگان … اینجا را کلیک کنید
برای امضای سند … اینجا را کلیک کنید